27.3.2012

7. You are the one I want


Vaikka olin iloinen uudesta tuttavuudesta elämässäni, samalla olin todella surullinen koska tiesin että kohta hän lähtisi pois elämästäni. Päätin silti nauttia tästä hetkestä, ja tutustua tähän mysteeriseen mieheen.


Kävimme Askon kanssa "ensitreffeillä" Barnacle Bayn pienessä kahvilassa, jossa saimme rauhassa puhua ja tutustua toisiimme. Askon kanssa oli todella mukava jutella, eikä meille tullut hiljaista kiusallista hetkeä. Ennen kotiinlähtöä, Asko kaatoi minut nurmikolle ja otti kainaloonsa.
- Sinun silmäsi säihkyvät kauniimmin kuin nuo tähdet, Lily.


Asko sai minut taivaisiin, ja en muista koskaan olleeni niin onnellinen kuin nyt olin hänen kanssaan. En ajatellut enää muuta kuin Askoa, ja käytin kaiken aikani hänen ajattelemiseen. Sillä oli myös seurauksensa, nimittäin Simba jäi yksin.


Kaupungin eläinsuojeluviranomaiset olivat jostain saaneet vihjeen, että Simba vietti liikaa aikaa yksin. Niinpä he tulivat ja hakivat sen pois. Itkin ja itkin, eivätkä he muuttaneet mieltään. Totesivat vain, että olen onnellinen kun en saanut sakkoja heitteille jätöstä.


En keksinyt muuta tapaa lohduttaa mieltäni, kuin kunnon shoppailutuokio kaupungilla. Eihän se tietenkään Simbaa korvannut, mutta sainpahan muuta ajateltavaa. Lisäksi soitin Askolle, sillä minusta tuntui siltä että kaipasin toisen tukea.


Minua vähän jännitti Askon kylään kutsuminen. Hän ei ollut aikaisemmin käynyt luonani, ja olimme olleet vasta ensitreffeillä. Tein meille ruuaksi kasvis-kaalikääryleitä, ja itse ruokailuhetki oli melko jäätävä. Emme kumpikaan puhuneet sanaakaan, söimme vain.


Syötyämme laitoin tiskit koneeseen, ja mietin miten selviäisin tästä kiusallisesta tilanteesta. Onneksi Asko nousi ylös, ja hän teki aloitteen.
- Kiitos Lily ihanasta ruuasta, nautin siitä.
- Hyvä että tykkäsit. Minua jännitti todella paljon tämä ilta, anteeksi jos olin kovin hiljainen.
- Et sinä Lily ollut ainoa joka jännitti tätä iltaa.


Jännityksen lauettua, ja juotuamme viinilasilliset päätimme Askon kanssa mennä lämmittelemään poreammeeseen. Minua jännitti, että jos Asko ei pitäisikään vartalostani. Minulla on aina ollut vähän huono itsetunto.Asko itse taas oli upea näky.


- Sinä Lily olet kaunis sinisessä uimapuvussasi.
- Tarkoitatko sitä?
- Kyllä.

Ensisuudelmamme oli sanoinkuvaamaton.


Tietyissä asioissa olen järkevä, ja mietin kauan ennen kuin teen päätöksiä. Rakkaus on kuitenkin sellainen asia, missä ajattelin aina sydämelläni. Niin tein tänä iltanakin. Tunnelma poreammeessa kuumeni, ja minä ja Asko veimme suhteemme seuraavalle tasolle.


Seuraavana aamuna Asko oli tehnyt minulle maittavan aamupalan, ja olin tästä todella yllättynyt. Kukaan mies ei ole koskaan kohdellut minua näin. Asko varasti sydämeni.


- Asko, minä taidan rakastaa sinua. Vaikka lähdetkin kohta takaisin Sunset Valleyyn, halusin että tiedät sen.
- Tiedätkö mitä. Meinasin juuri sanoa samat sanat. Lily, en halua että suhteemme loppuu vaikka lähdenkin. Voisitko mitenkään ajatella, että jos me vaikka alkaisimme seurustelemaan?
- Mielelläni Asko, mielelläni.


Taikurin työni olivat jääneet taka-alalle. Kun seuraavana maanantaina menin pitämään jokaviikkoista esitystäni, olisin jälleen kerran voinut vajota maan alle. Vaikka esitys menikin hyvin, niin en ollut tyytyväinen itseeni ja suoritukseeni. Tarvitsisin harjoittelua.


Yhdessä asiassa en tarvinnut ylimääräistä harjoittelua. Se asia oli nimittäin suuteleminen. Välillä pelkäsin että huuleni vielä putoaisivat, niin paljon me suutelimme Askon kanssa. Olen minä aika hyvä suutelija, mutta niin on Askokin.


Oli meidänkin suhteessa ongelmamme. Asko oli luonteeltaan todella mustasukkainen, ja hän raivostui kun näki toisen miehen lirkuttelevan minulle.
- Tälläinen peli ei tule kyseeseen. Miten voin luottaa sinuun, kun kohta jo lähden takaisin Sunset Valleyyn.


Olin aivan varma, että mustasukkaisuus tuhoaisi suhteemme. Minä nyt luonteeltani olen vain sellainen, että tykkään kun miehet lirkuttelevat minulle. Ei se sitä tarkoita, että olisin valmis hylkäämään Askon. Kun yritin selittää tätä Askolle, hän vain tuhahti ja käänsi selkänsä.


Viimeinkin sain hänet ymmärtämään näkökantani, ja saimme sovittua.
- Asko, en minä halua ketään muuta. Minulla nyt vain on sellainen tapa, että tykkään kun minulle lirkutellaan.
- No, kai minä sitten yritän luottaa sinuun.


Viikko oli mennyt nopeasti, ja pian huomasin että tänä iltana Asko lähtisi. En pystynyt keskittymään taikomiseen, sillä mietin sitä että miten käyttäisin viimeiset hetkeni Askon kanssa.


Sinä iltana Asko saapui luokseni, ja hän toi minulle ruusukimpun. Huomasin hänestä, että hänkin oli hyvin surullinen lähdöstään.
- Kai sinä Lily tiedät, että en minä lähtisi jos ei olisi pakko. Mutta kun työni odottavat minua.
- Kyllä minä sen tiedän, mutta olisin halunnut että jäät.


Loppuillan vietin Askon kainalossa, ja suudellen häntä. Olin varma, että sydämeni murtuisi hänen lähdettyään.
- Lupaathan Asko minulle, että me vielä joskus näemme?
- Lily, sen minä lupaan sinulle. En voisi ikinä unohtaa sinua.


2 kuukauden kuluttua...


Askon ja minun kaukosuhde oli selvinnyt yllättävän hyvin, sillä olin kovin skeptinen kaukosuhteita kohtaan. Soittelimme toisillemme päivittäin, ja jaoimme kuulumisiamme. Asko oli perinyt isänsä rakennusyhtiön, ja hänestä oli tullut johtaja. Olin hyvin onnellinen hänen puolestaan, vaikka ikävöinkin häntä aivan kamalasti.


Kaukosuhde sai minut miettimään asioita. En ollut enää varma, olisiko minusta taikuriksi. Lisäksi harkitsin vakavasti rupeavani lihansyöjäksi, sillä kasvisruuat pursusivat korvistani ulos.


Välillä en tiennyt oliko se kasvisruoka vai mikä, joka aiheutti mahassani sekaisia olotiloja. Googletin oireita, ja olin aivan varma että kärsin joko vatsahaavasta tai sitten kilpirauhasen liikatoiminnasta.


Kävin myös verikokeissa, koska tiesin Googlen avulla että perusverenkuva kertoisi jo aika paljon että mikä minua vaivasi. Kun avasin postilaatikon, ja näin siellä kirjeen laboratoriosta, hengitin syvään sisään.


Ei, minulla ei ollut vatsahaavaa, eikä kilpirauhasen vajaatoimintaa. Eikä myöskään syöpää, mitä olin jo ajatellut. Minä olin raskaana, mitä en osannut todellakaan odottaa koska oli aina huolehtinut ehkäisystä.
Tiesin heti, että pitäisin lapsen, koska en pystyisi aborttiin tai adoptioon.

Kysymys olikin, mitä Asko tuumaisi tästä?

3 kommenttia:

  1. Oioioi, oot nopea! :---)
    Tykkäsin taas hirmu paljon!
    Pakko taas tähän väliin huomauttaa, että Lily on mun mielestä aivan törkiän kaunis. Ja Asko komea! ♥ Näiden lapsesta ei kyllä sitten rumaa pitäis saaha tekemälläkään! :---D

    Voiei, ei Simbaa! :---( Se on niin suloinen pikkukisuli :---( ♥ Nyyhkis.
    Ja miksi, oi miksi Asko sinun pitää olla niin mustasukkainen! D:D Ei aihetta niin kauan kuin Lily ei vastaile nuihin flirttailuyrityksiin, ja sitä päivää saatkin odottaa, Lily on kunnollinen ja rakastaa sua :---/
    Ole nyt vaan kiltti ja ole tyytyväinen näihin uutisiin... :----D

    Ah. Rakastin taas tätä osaa, muuta en oikein osaa nyt sanoa. (----:

    -banssu

    VastaaPoista
  2. Ihana osa <3 Paras tähän mennessä :) Maltan tuskin odottaa mitä Asko tuumaa raskaudesta :D

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille kummallekin ihanista kommenteista! :)

    banssu: olin harmissani simban takia, sillä simbaan tuli joku bugi ja se ei enää totellut mitään käskyjäni. kiitos paljon :)

    taikatatit: kiitos, kiva kuulla :D

    VastaaPoista